Khamis, 23 Ogos 2012

1 SYAWAL 2012..

Salam bahagia buat semua..
Hari ini Syawal ke -5.Baru saya berpeluang menulis disini.Dari hari pertama Syawal hingga ke hari ini program padat sungguh.Pada sebelah pagi saya bekerja manakala petangnya saya dan keluarga mengunjungi sanak saudara.Sudah menjadi satu kemestian,saya akan membawa anak-anak mengunjungi dan berjumpa saudara-mara supaya mereka tahu asal-usul mereka dan belajar menghormati orang yang lebih tua walaupun jarang berjumpa.
Di kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya buat semua...hargai lah keluarga kita kerana mereka yang memberi kebahagiaan buat kita.......
Di antara hidangan kek dan puding yang saya sempat buat untuk hidangan tetamu pada hari raya.Saya sempat buat kek cawan untuk kanak-kanak,Peach cream cheese butter cake,Puding karamel koktel,Nasi impit dan Kuah kacang daging cincang serta Sate ayam goreng ,Kek fruit flan,Roti jala dan kari ayam serta buah-buahan .Sapa -sapa yang cari nasi memang tak jumpa kat rumah ini(gila buat kuih dan kek sampai tak masak nasi!..he..he) .Pada hari raya,kami semua tak makan nasi!..Tak sempat dan malu nak ambil gambar tetamu ramai yang datang.
Inilah sahaja yang sempat saya rakamkan di hari raya.Semoga kita berjumpa lagi jika ada kesempatan.Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan