Rabu, 22 April 2015

SELAMAT HARI LAHIR,AZIM

As-Salam ..
Kehadapan anak bongsuku Che Azim Ashmawi Bin Che Zamri, selamat menyambut hari lahir yang ke 13 tahun pada hari ini,22 April 2015.Suatu hari nanti,bacalah catatan ini,dan nanti kamu akan tahu setiap tahun mama akan postkan kek harijadi untuk kamu..
Semasa post in di buat,saya baru menyiapkan kek coklat yang di mintanya dalam keadaan yang tergesa-gesa kerana saya masuk bertugas jam 1400 hari ini.Tahun ni pun dia nak kek yang sama resepinya seperti tahun lepas cuma topping dan hiasannya lain sikit...itulah pesannya.Mulanya saya plan nak beli sahaja kerana minggu ini saya sibuk dengan pelbagai perkara campur dengan saya terlupa tarikh harijadinya(seperti tahun lepas),tetapi malam tadi (masa tu baru saya teringat) dia request nak kek yang saya buat juga.'Nak kek yang mama buat sendiri,tak ada hadiah pun tak apa'..tersentuh hati saya.Sudahnya projek kek bermula dari jam 0800 dan tamat 4 jam selepas itu!..penat pun tak apa,asal Azim puashati..
Saya pergi bertugas dengan pesanan,potonglah kek tu,jangan tunggu mama pulang sebab bila saya pulang malam nanti pada jam 2200 biasanya dia telah masuk tidur.Begitulah ceritanya...kadang-kadang rasa kesian juga pada anak-anak ,sambut harijadi tanpa saya di rumah!..
 ..dan semoga Azim sentiasa di lindungi dan di berkati oleh Allah di dunia dan di akhirat di sepanjang kehidupannya.Aaamiiinn.

4 ulasan: