Rabu, 26 Oktober 2011

PASANGAN BAHAGIA

PASANGAN SEIRAS SELALUNYA BAHAGIA

Kata orang,kalau seseorang itu ada mirip-mirip wajah kita dia adalah jodoh kita.Kalau kita renung-renungkan pasangan suami isteri ,kata-kata itu mungkin ada benarnya.Tengoklah kebanyakkan mereka,memang ada iras-iras bukan?kecuali mereka yang berkahwin berlainan bangsa.


 Jadi,bolehkah persamaan wajah ini menjadi alasan untuk rasa cenderung terhadap satu sama lain?jawapannya boleh.Satu lagi yang kita boleh perhati dan ambil pelajaran adalah apabila kita berkahwin,lama kelamaan kita akan dapati pasangan kita itu semakin mirip dengan wajah kita,walhal sebelumnya adalah berlainan,kecuali mereka yang berkahwin berlainan bangsa.
Perasan atau tidak hal ini memang ada benarnya.Rajin -rajinlah membelek wajah pasangan bahagia,selalunya mereka ada persamaaan wajah meskipun wajah ketika mereka berkahwin dulu jauh berbeza.
Seiring waktu, pasangan akan semakin mirip satu sama lain dengan syarat mereka adalah pasangan bahagia.Jadi usah risau  oleh wajah anda yang kurang cantik sewaktu hendak berkahwin.
Jika pasangan anda itu ada rupa dan anda berdua menjadi pasangan yang bahagia,ada harapan ketampanan wajahnya itu akan berjangkit kepada anda pula.
Tetapi andainya anda seorang yang jelita tetapi tiada memperolehi kebahagiaan dalam perkahwinan,boleh jadi anda akan bertukar buruk meskipun pasangan anda itupun seorang yang kacak.
Oleh itu berbahagialah  kamu sebab bahagia akan memulihkan  struktur wajah anda selari dengan kebahagiaan yang anda nikmati itu.

Sumber:Dr Hm Tuah Iskandar Al-Haj
Gambar:Cik Google

Tiada ulasan:

Catat Ulasan