Sabtu, 31 Disember 2016

THROWBACK 2016..

Asalam buat semua..
Tak sampai satu jam lagi ketika catatan ini di buat  kita akan meninggalkan tahun 2016
Tahun yang paling bermakna buat saya.
Pertemuan semula dengan kawan-kawan lama sudah tentunya menjadi satu kenangan yang paling abadi di hati ini...
Syukur,Alhamdulillah kerana saya masih di panjangkan umur untuk bertemu semula dengan kawan-kawan lama yang sudah berpuluh tahun tidak di temui.
Berpisah ketika masih muda remaja dan bertemu semula di kala usia sudah hampir separuh abad.
Amat berbeza sekali dengan zaman sekarang yang serba canggih dalam serba-serbi aplikasi yang membolehkan mereka sentiasa berhubung,bukan seperti kita-kita dahulu.
Banyak cerita bahagia yang ingin di kongsi..
Banyak kenangan yang kembali di ceritakan semula.
             Pertemuan semula dengan rakan sekolej mengimbau semula kenangan ketika kami berumur 19 tahun.Kami sekelas semuanya perempuan.tetap ceria dan havoc seperti dulu !..hu..ha..huhaa.
                                    ..dan juga sentiasa ceria dengan kawan-kawan sekarang,,
...with a broken bone.I swear I live..buat pesakit-pesakit saya.
Allah maha pengasih..mempertemukan semula saya dan ibu saudara yang lebih 20 tahun tidak di temui.. juga dalam tahun 2016.
Tak lupa juga buat rakan-rakan blogger walau di mana jua anda berada.Maaf sekiranya ada tulisan saya yang tidak di sukai,gambar-gambar saya yang tak sanggup mata memandang dan juga post-post yang membosankan.Terimakasih semua di atas segala perkongsian resepi selama ini.Saya akan terus menulis di sini ..selagi masa dan kesihatan mengizinkan.
Berirama senandung semalam..ku terkenang peristiwa silam..
Banyak juga saya jumpa gambar-gambar dalam blog saya yang di ambil tanpa izin di dalam page FB, itupun saya maafkan.Sampai jumpa lagi..

2 ulasan:

  1. Happy New Year, Suzana! Seronok reunion dengan member2 lama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Happy new year PH,betul tu,seronok betul dapat bertemu semula dengan kawan-kawan lama.

      Padam