style="text-align: center"

Sabtu, 25 Jun 2011

GAMBANG WATER PARK

 Percutian yang menyeronokkan!. Seharian kami menghabiskan masa bercuti sambil mandi- manda di sini. Macam- macam jenis permainan air yang menyeronokkan ,semuanya kami cuba.Tapi  yang tak seronoknya time makan ,ala ciputnya.Budak - budak nak makan sokmo ,lapar la katanya sebab main air guna banyak tenaga. Makanan pula tu tidak menepati selera.

 Ni dia tempat main air yang amat
happening.Seperti di alam fantasi.Azim sangat suka main air kat sini.Tank ikan piranhanya kalau dah penuh tu,curahkan air nya dengan banyak sekali.Penguinnya ramai dan berwarna warni sekali.Kalau pingu yang  sebenarnya tengok mesti pengsan punya sebab terkejut dan teruja.!
Main air kat Cocoa Beach.Zoom kamera dari jauh,sebab takut basah. Jurugambar bebas tok leh mandi nanti sapo nanti nak ambil gambar saat- saat sedang bergumbira..yeeeaaah.
Tapi yang tak seronoknya ombaknya datang sekali-sekala.Dah namanya pantai buatan.Terimalah aje....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan