Ahad, 3 Jun 2012

CERITA AMZAR ...



Salam bahagia buat semua...
Entri khas untuk cerita anak kedua....Che Amzar Ariff bin Che Zamri yang menyambut hari lahirnya pada 26 mei lalu.Semasa mengandungkannya saya telah di diagnosis mengalami Stone in gall bladder(batu dalam pundi hempedu).Admit wad tak berhenti ,selain dari morning sickness yang teruk,sakit kronik di hempedu,segalanya membuat saya amat derita dengan kandungan kali ini!. 
Semua kek harijadi kat kedai dia tak mahu,alasannya ...dah bosan makan kek dan kerap sangat tengok kek sampai matanya dah tak ada selera lagi!.Akhirnya..he..hee(ketawa ada niat lain!)saya telah berjaya membawanya ke kedai kek dengan alasan tak mahu makan tak apa,buat ambil gambar sahaja(padahal saya yang nak makan kek tu!!) .Akhirnya dia memilih untuk membeli Brownies Coklat ini,yang rasanya ..wallaaa!.
Che Amzar Ariff bermaksud' yang utama dan bijaksana'di lahirkan pada 26 Mei 1998 di Hospital Universiti Sains Malaysia,Kubang Kerian(tempat kerja kita!) tepat pukul 4.26 pagi .Dia lahir sedang semua orang tengah mengantuk!!dengan beratnya 3.3 kg.dan setinggi 53 cm.secara spontaneus vaginal delivery(SVD).
Anak yang paling senang di lahirkan tetapi paling lama untuk check-out dari Labour room(mama ada sedikit masalah yang tak dapat di nyatakan di sini.                                                                          

Hari ini dia telah berumur 14 tahun.Doa dari mama,semoga menjadi anak yang beriman kepada Allah dan murah rezekinya.Aaamiin...

1 ulasan: